Politica de retur – WoodBucovina
Share

Politica de retur

Politica de retur

Politica de retur

  1. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Cheltuielile de transport sunt suportate conform legii de catre client. In cazul in care expediati coletul cu plata la destinatie, vom fi nevoiti sa facturam contravaloarea transportului plus costul kilometrilor aditionali daca este cazul.
    Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:
    • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat.
    • ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese.
  2. Cumparatorul are dreptul sa returneze doar produse in stare perfecta de functionare, fara urme de uzura.
  3. Recomandam returnarea produselor in ambalajul cu care au fost expediate si impreuna cu toate documentele (manual de utilizare, garantie), aceasta nefiind o obligativitate – Legea 249/2015, Art. 16, punctul 8.
  4. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va completa Formularul de retragere si il va trimite la adresa de e-mail contact@woodbucovina.ro
  5. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin virament bancar in contul IBAN specificat de Cumparator. Contul bancar trebuie să fie înregistrat pe numele persoanei care a efectuat achiziția și nu pe numele altei persoane. Contul bancar trebuie sa fie in lei. Intarzierea furnizarii datelor despre contul bancar poate duce la intarzierea returnarii banilor. In cazul platilor online cu cardul, restituirea sumelor se va face pe acelasi card de pe care a fost facuta plata initiala.
  6. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor.
  7. Clienții persoane juridice nu pot face retururi pentru produsele comandate, conform OUG. 34/2014.